Monday, July 16, 2007

ကၽြန္ေတာ့္ရင္တြင္းျဖစ္(၄)

" ကၽြန္ေတာ့္၏ ဆည္းဆာ (သုိ႔မဟုတ္) သူမ၏ အာရုံဦး "

သူမ မသိပါ ....
ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကုိဘယ္ေလာက္ခ်စ္သည္ဆုိတာကုိ
သူမ သိသည္မွာ
သူကၽြန္ေတာ့္ကုိဘယ္ေလာက္ခ်စ္သည္ဆုိတာ

သူမ မသိပါ....
ကၽြန္ေတာ္သူ႔အေပၚဘယ္ေလာက္ထိနားလည္ေပးခဲ့တယ္ဆုိတာကုိ
သူမ သိသည္မွာ
သူကၽြန္ေတာ့္အေပၚဘယ္ေလာက္ထိနားလည္ခဲ့တယ္ဆုိတာ

သူမ မသိပါ ......
သူမနွင့္ပတ္သက္သည့္ကၽြန္ေတာ့္အိမ္မက္မ်ားအေၾကာင္း
သူမ သိသည္မွာ
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ပတ္သက္သည့္သူမ၏အိမ္မက္မ်ားအေၾကာင္းသာ....

တစ္ခ်ိန္ကကၽြန္ေတာ္သည္လည္းထုိနည္းတူစြာမသိခဲ့ပါ ....

မသိခဲ့ျခင္းမ်ားစြာျဖင့္ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ႏွစ္ဦးသည္
လက္ခ်င္းခ်ိ္တ္ ေက်ာခ်င္းကပ္ကာ
နာရီေပါင္းမ်ားစြာရပ္တည္ခဲ့ဖူးသည္ ။

သုိ႔အတြက္ေၾကာင့္
ကၽြန္ေတာ့္၏ဆည္းဆာသည္ သူမ၏အာရုဏ္ဦး....
ကၽြန္ေတာ့္၏အာရုဏ္ဦးသည္ သူမဆည္းဆာျဖစ္ခဲ့ရေလသည္။

No comments: